تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث خط لوله انتقال گاز به شهرک صنوف

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مظفری با اشاره به وضعيت احداث شهرك صنوف با مشاركت بخش خصوصی در قم،گفت: با گذشت 6 ماه از واگذاری شهرك صنوف و الحاق آن به مجموعه سازمان ميادين شاهد تحولات مثبت در خصوص پيشرفت پروژه‌هاي عمرانی اين شهرك هستيم.

وی با بيان اينكه دوربرگردان جاده قديم به منظور دسترسی آسان تر به شهرك صنوف احداث شده است، افزود: با توجه به طولاني بودن مسير دوربرگردان شهرك صنوف در نزديكي شهرك شكوهيه و با بررسي‌های انجام‌شده مقرر شد حتماً بايد دوربرگردان‌هاي استاندارد و متناسب با موقعيت جغرافيايي شهرك صنوف، احداث شود.

مظفری با اشاره به عمليات احداث خط و پُست گاز شهرك صنوف، گفت: عمليات اجرايي اين پروژه با هدف گازرساني به بخش‌های شهرك صنوف و همچنين استقرار ايستگاه تقليل فشار گاز صورت گرفته است.
   
وي با تاكيد بر اينكه خط لوله انتقال گاز به طول يك كيلومتر احداث شده است، خاطرنشان كرد: اعتباري بالغ بر يك ميليارد و ۸۰۰ ميليون ريال برای احداث اين خط لوله هزينه شده است.

مديرعامل سازمان ميادين شهرداری قم از جانمايي و نصب تيرهاي برق در شوارع شهرك خبر داد و يادآور شد: طراحي شبكه داخلي برق شهرك صنوف و عقد قرارداد با مشاور مربوطه و اخذ مجوزات لازم براي اجراي طرح با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال از جمله اقدامات ما در اين زمينه است.

 مظفری در ادامه از آغاز عمليات تسطيح، زيرسازی و اجرای جداول شوارع و معابر اصلي شهرك خبر داد و گفت: عمليات زيرسازی و جدول گذاری با اعتباری بالغ بر ۴ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال هم اكنون در حال انجام است.

وي با اشاره به اهميت ايجاد فضاي سبز و در نظر گرفتن گونه گياهی مناسب وضع اقليمی قم، تصريح كرد: توسعه فضای سبز شهرك از اولويت‌هاي كاری سازمان است كه اميدواريم شاهد افزايش فضای سبز شهرك صنوف باشيم.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث خط لوله انتقال گاز به شهرک صنوف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..