تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




64دام بدون مجوز در تاکستان کشف شد

ساعت: 14:17 منتشر شده در مورخ: 1395/11/17 شناسه خبر: 1028582

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: 64دام بدون مجوز در تاکستان کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تاک پرس، سرهنگ رسول فراهانی گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی در عوارضی شهر تاکستان یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل بار دام  فاقد مجوز اداره بهداشت را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ارزش تقریبی دام مکشوفه را 320 میلیون ریال اعلام کرد و گفت : دام کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان تحویل داده شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ، فرد متخلف هم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «64دام بدون مجوز در تاکستان کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..