تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طعنه‌ علی كريمی به كارلوس كيروش+عكس

تاریخ نشر : یکشنبه 17 بهمن 1395 مشاهده : 94 سایر اخبار ورزشی RSS

طعنه‌ علی كريمی به كارلوس كيروش: تصميم جديد سرمربی تيم ملی مبنی بر دعوت نكردن از ملی پوشان پرسپوليس در اردوهای آينده واكنش كنايه‌آميز علی كريمی را در پی داشت.

طعنه‌ علی كريمی به كارلوس كيروش

طعنه‌ علی کریمی به كارلوس كيروش

كارلوس كيروش امروز در كنفرانس خبری خود با طعنه به سرمربی پرسپوليس گفت: "بر اساس ادعای برانكو بازيكنان پرسپوليس اضافه وزن دارند و به همين دليل ديگر آنها را به اردوی تيم ملی دعوت نمی‌كنم" .
تصميم جديد كيروش با واكنش‌های متفاوتی در بين اهالی فوتبال مواجه شد. در اين ميان علی كريمی نيز پست كنايه آميزی در اينستاگرام منتشر كرد: "چه خوب كه با اضافه وزن با اختلاف در صدر هستيم!!! به اميد يه بازى زيبا و يك برد ديگه، يه پيشنهاد دوستانه به بازيكنان ملى پوش تيم، انقدر عالى بودين و عالى تر خواهين بود كه مجبور ميشن با اضافه وزن هم دعوتتون كنن، پس با اعتماد به نفس و باانگيزه به كارتون ادامه بدين حتماً لطفاً"

طعنه‌ علی كريمی به كارلوس كيروش

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

تشکر بالاک از علی‌کریمی به زبان فارسی!

پاسخ علی کریمی به حمله استقلالی ها به صفحه شخصی اش + عکس

متلک علی کریمی به چاقی خودش و بزیک + عکس

علی کریمی خطاب به اسطوره استقلال: کاش وایفای داشتی و می دیدی به کجا داریم میریم!

قرارداد داخلی علی کریمی با استقلال تهران/ عشق من پرسپولیس بوده و هست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طعنه‌ علی كريمی به كارلوس كيروش+عكس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..