تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحريم هاى جديد ترامپ را محكوم مى كنيم/ جاى نگرانى نيست شرايط را مديريت مى كنيم

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسول ديناروند رییس سازمان غذا و دارو در مراسم رونماىى از داروى ترک سيگار در شركت كوثر در جمع خبرنگاران با اشاره به تحريم هاى جديد ترامپ گفت: ما اين تحريم ها را محكوم مى كنيم اما جاى نگرانى نيست ما در شرايط بدتر حوزه سلامت را مديريت كرديم.

وی با بيان اينكه در دولت تدبير و اميد بحران كمبود دارو را حل كرديم، تصریح کرد: در سه سال گذشته شاهد آرامش در بازار دارويى بوديم و نگرانى براى زنجيره تامين دارو نداريم و حرکت ما به سمت صادرات دارو است. 

رييس سازمان غذا و دارو افزود: بيشتر تحريم ها در حوزه تجهيزات پزشكى بود كه نشانه آن است كه هدف آن ها آسيب به سلامت مردم است اما ما مى توانيم شرايط را مديريت كنيم و اشكالى در تامين تجهيزات پزشكى پيش نمى آيد.

وی با اشاره به طرح چالش هاى آينده در بيمارى هاى واگير در وزارت بهداشت گفت: يكى از موضوعات مهم در اين حوزه كاهش مصرف سيگار در كشور است زيرا آسيب هاى اقتصادى بزرگى به دليل مصرف سيگار به كشور وارد مى شود، همچنين ميلياردها دلار آسيب به سلامتى مردم زده مى شود كه اميدواريم با ورود اين دارو به بازار ترك سيگار و آسيب هاى ناسي از ان تا ميزان زيادى كاهش پيدا كند.

دیناروند عنوان كرد: سياست هاى ما تقدير و تشكر از توليدكنندگان زمان ورود دارو به بازار استو اين دارو كه در درمان ترک سيگار موثر بوده  در خط اول درمان ترك مورد استفاده قرار مى گيرد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحريم هاى جديد ترامپ را محكوم مى كنيم/ جاى نگرانى نيست شرايط را مديريت مى كنيم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..