تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جسارتی که در فرم «انزوا» وجود داشت، در محتوا نبود

محسن امیر یوسفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جسارتی که در فرم «انزوا» وجود داشت، در محتوا نبودمحسن امیر یوسفی کارگردان سینما در خصوص فیلم سینمایی «انزوا» ساخته مرتضی علی عباس میرزایی به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مرتضی من را یاد اولین فیلم کوتاه خود در سال پیش می‌اندازد و برای من جالب بود که همان فرم را در فیلم «انزوا» پیاده کرد.

وی افزود: فرم و تکنیک «انزوا» در خدمت داستان و محتوای فیلم بود و می‌توان جزو بعد اصلی فیلم برشمرد.

امیریوسفی ادامه داد: خوشحال می‌شوم ادامه نسل فیلم اولی‌ها که طی این چند سال می‌بینیم را باز هم مشاهده کنیم. امیدوارم در اکران هم موفق باشند و به راحتی پیش بروند تا بتوانند با مخاطب ارتباط بیشتری برقرار کنند.

وی در پاسخ به این سوال که پا فراتر گذاشتن از موضوعات کلیشه‌ای چه سودی برای سینمای ایران دارد، عنوان کرد: بیشتر جسارت «انزوا» در فرم بود و متاسفانه می‌توانم بگویم علی رغم اینکه فیلم را دوست داشتم، شاید جسارتی که در فرم داشت در محتوا نبود. در کل اینکه جسارتمان را فقط در بحث موضوع خلاصه کنیم اتفاق خوبی نیست.

کارگردان «آشغال‌های دوست داشتنی» تصریح کرد: مدل تدوین «انزوا» ادبیات فیلمنامه‌ای خودش را می‌خواهد و فیلم مرتضی این نوید را می‌دهد، این مدل تدوین‌ها تابوشکنی کند تا اینکه یک فرم، محتوای جدیدتری در سینما به وجود آورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جسارتی که در فرم «انزوا» وجود داشت، در محتوا نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..