تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستر «افسونگر» رونمايی شد

پوستر «افسونگر» رونمايي شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه؛ پوستر فيلم سينمايی «افسونگر» به كارگرداني حسين تبريزی رونمايی شد.

این فيلم سینمایی كه پوستر آن توسط ايوب خداورديان طراحی شده، قرار است بعد از پايان برگزاری جشنواره فيلم فجر و از ٢٣ بهمن در سينماهای سراسر كشور به نمايش عمومی در آيد.

در «افسونگر» پژمان بازغی، لیلا اوتادی، تیرداد کیایی، نیلوفر شهیدی، نگار فروزنده و شقایق فراهانی، (با حضور) سیاوش تهمورث، نعیمه نظام دوست، سعید داخ، امیر نوری، داود شیرعلی، امین چنارانی به ايفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم با مضمونی اجتماعی آمده:

شایان وکیل ‌مدافعی که در اکثر پرونده‌های قضایی پیروز است در آخرین پرونده‌اش سعی دارد، موضوع را پیچیده‌تر کرده تا منافع بیشتری به دست آورد؛ اما با ورود رویا که به عقد موقت شایان درآمده، اتفاقاتی در زندگی خصوصی‌اش می‌افتد که او را دچار دوگانگی کرده و اعتبار کار و زندگی‌اش در مرز فروپاشی قرار می‌گیرد... .

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از:

سرمایه‌گذاران: حسین تبریزی، مصطفی علمی‌فرد و سیدمسعود اطیابی، مدیران فیلمبرداری: افشین علیزاده و هوشنگ غفوری، مدیر صدابرداری: وحید سلطانی، تدوین: روزبه کلباسی، طراح چهره‌پردازی: شهرام خلج، مدیر صداگذاری: سیدمحمود موسوی‌نژاد، آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست، پخش: موسسه راه عرفان (محسن مسافرچی).

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستر «افسونگر» رونمايی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..