تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین ساعت اندروید ور New Balance معرفی شد

شرکت New Balance یکی از تولیدکنندگان مطرح ساعت، به تازگی اولین ساعت‌هوشمند اندروید ور خود را موسوم به RunIQ معرفی کرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

RunIQ قیمتی ۲۹۹ دلاری داشته که نشان می‌دهد یک اسمارت‌واچ میان رده سطح بالا است. این محصول با همکاری اینتل در بخش سخت‌افزاری، گوگل در بخش نرم‌افزاری و Strava در بخش ردیابی توسعه پیدا کرد.

بنابراین باید انتظارات بسیاری از RunIQ داشت و ساعت‌هوشمند معمولی به شمار نمی‌رود. از ویژگی‌های محصول باید به ردیاب سرعت، سنسور ضربان قلب، همگام‌سازی با Strava برای تمرینات ورزشی و چندی دیگر اشاره کرد.

این دستگاه همچنین طول عمر باتری ۲۴ ساعته داشته و با GPS و قابلیت ضد آب همراه است. طرفداران می‌توانند RunIQ را در حال حاضر با قیمت ۲۹۹ دلاری خریداری کنند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب‌سایت رسمی New Balance مراجعه کنید.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین ساعت اندروید ور New Balance معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..