تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همزاد آفریقایی ترامپ + تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتشار عکس مردی که از لحاظ چهره بسیار شبیه به  دونالد ترامپ است غوغایی در فضای مجازی بپا کرده است. ابتدا بسیاری از کاربران فضای مجازی ادعا کردند این مرد اهل کشور کنیا و برادر آفریقایی ترامپ است.

اما بررسی های بیشتر نشان داد که این مرد در واقع  رئیس جمهور فعلی کشور غنا " نانا آکوفو آدو" است و عکس وی توسط طرفدارانش با فتوشاپ دستکاری شده است. وی که از نیمرخ بسیار شبیه به ترامپ است همچنین از سوی تعدادی از هوادارانش با نام " نانا ترامپ" خوانده می شود.همزاد آفریقایی ترامپ + تصاویر

همزاد آفریقایی ترامپ + تصاویر

همزاد آفریقایی ترامپ + تصاویر


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همزاد آفریقایی ترامپ + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..