تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5500 واحد مسکن مهر در خوزستان افتتاح شد

5500 واحد مسکن مهر در خوزستان افتتاح شد

رکنااقتصادی: این واحدها امروز، 17 بهمن ماه با حضور حمید رضا عظیمیان در محل پروژه 2000 واحدی مسکن نفت به صورت همزمان افتتاح شدند.

منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در این باره اظهار کرد: امروز 200 واحد از پروژه‌های مسکن سایت مسکن نفت اهواز افتتاح شد.

وی افزود: 5500 واحد مسکن مهر در شهرهای اهواز، شوشتر، بهبهان، آبادان، شوش، بندرامام، ماهشهر، شوش، خرمشهر و دزفول ساخته وبه بهره برداری رسیده‌اند.

رحمانی تصریح کرد: تاکنون و با احتساب این واحدها، تعداد 63 هزار و 138 واحد از مجموع 106 هزار واحد تعهد شده مسکن مهر استان به متقاضیان واگذار شده است.

معاون وزیر در ادامه سفر خود به اهواز از بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیر رسمی در مناطق منبع آب و حصیر آباد اهواز بازدید کرد و بعد از این نیز قرار است به شوشتر سفر کند و از بافت فرسوده و تاریخی شوشتر و سایت مسکن مهر این شهرستان بازدیدی داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5500 واحد مسکن مهر در خوزستان افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..