تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان حقوق و فوق العاده سرباز معلمان چقدر شد؟

در این بخشنامه آمده است: مطابق نامه معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در ارتباط با اصلاح حقوق و فوق العاده های کارکنان وظیفه مامور در سال ۹۵ شرایط  پرداخت حقوق کارکنان وظیفه مامور براساس این نامه بدین شرح است:

پرداخت حقوق کارکنان وظیفه مامور براساس درجه نظامی آنها و مطابق با آخرین بخشنامه ستاد کل نیروهای مسلح از محل اعتبارات واحدهای به کارگیرنده تامین خواهد شد.

ضریب ریالی افزایش حقوق کارکنان وظیفه مامور به دستگاه های غیرنظامی همانند کارکنان وظیفه سازمان های نیروهای مسلح براساس بودجه سنواتی که از سوی دولت ابلاغ می شود، در چارچوب مقررات ابلاغی نیروهای مسلح محاسبه خواهد شد. بنابراین به استناد ابلاغیه معاونت طرح و برنامه وستاد کل نیروهای مسلح و به موجب مصوبه هییت وزیران در تاریخ ۱۳ خرداد ۹۵، (ضریب حقوق سال ۹۵ به میزان ۱۵۱۴ ریال) میزان حقوق کارکنان وظیفه به جز اعضای هییت علمی در سال ۹۵ در درجات مختلف به شرح ذیل است:

درجه سرباز یا ناوی ۱۰۳۶۸۰۰ (ریال). سرباز دوم  ۱۰۵۴۰۸۰ (ریال).سرباز یکم ۱۰۷۱۳۶۰ (ریال).

سرجوخه ۱۰۸۸۶۴۰ (ریال).گروهبان سوم ۱۱۲۳۲۰۰ (ریال).گروهبان دوم ۱۱۵۷۷۶۰ (ریال).گروهبان یکم ۱۱۹۲۲۲۰ (ریال).

استوار دوم ۱۲۲۶۸۸۰ (ریال).استوار یکم ۱۳۴۰۲۸۰ (ریال).

ستوان سوم ۱۳۹۵۳۶۰ (ریال).ستوان دوم ۱۵۳۵۷۶۰ (ریال).ستوان یکم ۱۶۸۲۶۴۰ (ریال).

ستوان یکم پزشک ۱۸۴۶۸۰۰ (ریال).

حق همسر و اولاد

به استناد تبصره ۱ الحاقی ماده ۴۹ قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب سال ۹۰، به کارکنان وظیفه متاهل یا سرپرست خانواده معادل ۱۰۰ درصد حق عائله مندی کارکنان پایور نیروهای مسلح پرداخت می شود که به شرح زیر است:

حق همسر: ضریب ریالی سال * ۸۱۰

حق اولاد به ازای هر فرزند: ضریب ریالی سال *۲۱۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان حقوق و فوق العاده سرباز معلمان چقدر شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..