تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاسیاس خبرساز شد

اسطوره رئال مادرید پس از مدت‌ها بی‌خبری بار دیگر سوژه رسانه‌ها شد.

 به گزارش کاپ، ایکر کاسیاس، سنگربان افسانه‎‌ای فوتبال اسپانیا با یک دفع توپ فوق‌العاده در ثانیه‌های پایانی جدال بزرگ لیگ پرتغال علاوه بر تبدیل شدن به عامل پیروزی تیمش، پورتو بار دیگر مورد توجه رسانه‌های مطرح اروپایی قرار گرفت.

 او در حالی که تیمش با نتیجه 2 بریک از اسپورتینگ لیسبون در جدال بزرگ لیگ پرتغال پیش بود در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده ضربه سر استثنایی بازیکن رقیب از روی ضربه کرنر را یا یک شیرجه استثنایی مهار کرد تا یاد دوران خوب گذشته خود را زنده  و برتری 2 بریک پورتو را تا پایان حفظ کند.

 سرمربی پورتو به حدی از عکس‌العمل کاسیاس خوشحال بود که در پایان بازی رو به او گفت که این پیروزی را تو برای ما رقم زده‌ای!


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاسیاس خبرساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..