تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیات اقتصادی سوئد ۲۳ بهمن‌ به ایران می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، هیات اقتصادی سوئد روز شنبه ۲۳ بهمن ماه به منظور توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری به اتاق ایران می آید.

وزیر امور اروپایی و تجارت سوئد، سرپرستی این هیات را به عهده دارد. این دومین بار است که پس از امضای توافق هسته ای ایران و قدرت های بزرگ، هیات اقتصادی سوئد به ایران می آید.

همایش تجاری ایران و سوئد با حضور فعالان بخش خصوصی ایران و هیات سوئدی از بخش های صنایع خودرو، کامیون سازی، بسته بندی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، تکنولوژی مواد، بانکی و سرمایه گذاری با سخنرانی ریاست اتاق ایران و وزیز تجارت سوئد، ساعت ۱۳:۳۰ در طبقه دهم اتاق ایران برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیات اقتصادی سوئد ۲۳ بهمن‌ به ایران می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..