تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عادل نادری به عنوان بخشدار جدید مشکین‌شرقی معارفه شد

ساعت: 10:25 منتشر شده در مورخ: 1395/11/17 شناسه خبر: 1028505

با حضور نماینده و سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر مراسم احدی بخشدار سابق مشکین‌شرقی تودیع و عادل نادری به عنوان بخشدار جدید مشکین‌شرقی معارفه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، در این مراسم از تلاش 10 ماهه احدی به عنوان سرپرست بخشداری مشکین‌شرقی تقدیر شد و طی حکمی عادل ناردی به عنوان بخشدار جدید شهر مشکین‌شرقی معارفه شد.

 

عادل نادری طی چند سال گذشته در بخشداری مشکین‌شرقی به عنوان مسئول امور سیاسی بخشداری مشغول خدمت بود.

 

در حاشیه این مراسم روکش آسفالت راه مشگین‌شهر-لاهرود با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد ریال و طرح هادی روستای قره قیه افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

همچنین طی مراسمی اولین اکو پارک استان اردبیل در شهرستان مشگین‌شهر کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عادل نادری به عنوان بخشدار جدید مشکین‌شرقی معارفه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..