تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم شرکت های دارویی اوج رذالت آمریکا را می رساند

محمدابراهیم رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اقدام اخیر دولت آمریکا در تحریم تعدادی از افراد و نهادهای ایرانی به بهانه حمایت از تروریسم و آزمایش های موشکی، گفت: قطعا این اقدام دولت ترامپ، با توافق هسته ای مغایر بوده و وضع تحریم های جدید برجام را به زیر سوال می برد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جمهوری اسلامی هیچ ترس و نگرانی نسبت به اقدامات ترامپ در عرصه بین المللی ندارد، این در حالی است که در شرایط کنونی تنها گروهی که از اقدامات ترامپ واهمه دارد، خود مردم آمریکا است، زیرا ادامه روند کنونی ایالات متحده را به مرز نابودی می کشاند.

وی گفت: به طور حتم فعالیت های موشکی و نظامی جمهوری اسلامی به هیچ کشوری از جمله آمریکایی ها مرتبط نیست و ایران دخالت ایالات متحده در امور داخلی خود را بر نمی تابد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: اخیرا نشست شورای امنیت با هدف بررسی و محکوم کردن آزمایش های موشکی ایران تشکیل شد، اما کشورهای عضو این شورا پس از بررسی موضوعات نتوانستند به نتیجه ای برای محکوم کردن کشورمان برسند، که این نشان دهنده آن است که فعالیت های موشکی ما بر اساس قوانین بین المللی است.

وی گفت: حال به نظر من اقدام اخیر آمریکا در اعمال تحریم های جدید به بهانه آزمایش های موشکی ایران مغایر با قطعنامه 2231 شورای امنیت است و ادعای کشورهای غربی مبنی بر نقض این قطعنامه از سوی ایران تنها یک بهانه واهی برای مقابله با پیشرفت های نظامی کشورمان است.

رضایی گفت: در شرایط کنونی جایگاه ایران به ویژه پس از برجام، جایگاهی مقتدر و مستثنی است و امروز روابط جمهوری اسلامی با کشورهای اروپایی رو به گسترش و تقویت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه تحریم شرکت های دارویی از سوی آمریکا اوج رذالت و رویکرد خصمانه این کشور نسبت به ملت ایران را می رساند، ادامه داد: آمریکایی ها بر خلاف ادعاهایشان مبنی بر حمایت از حقوق بشر، به بزرگ ترین ناقض این حقوق در جهان تبدیل شده است.

وزارت خزانه داری آمریکا تحریمهای جدیدی علیه 13 فرد و 12 نهاد مرتبط با ایران اعلام کرد.

روز گذشته رسانه‌های غربی گفته بودند که دولت دونالد ترامپ قصد دارد تحریمهای جدیدی علیه ایران در ارتباط با برنامه موشکی این کشور اعمال کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم شرکت های دارویی اوج رذالت آمریکا را می رساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..