تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها ۱۰ درصد مبتلایان به اختلال هویت جنسی تغییر جنسیت می‌دهند

تنها ۱۰ درصد مبتلایان به اختلال هویت جنسی تغییر جنسیت می‌دهند

جامعه > سلامت - ایسنا نوشت: مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی عنوان کرد: رسیدگی به امور افراد مبتلا به اختلال هویت جنسی (TS) باید توسط سه دستگاه وزارت بهداشت، وزارت کشور و بهزیستی پیگیری شود اما در حال حاضر بهزیستی تنها مرجعی است که از افراد دارای اختلال هویت جنسی حمایت می‌کند.

محمد نفریه، در خصوص افراد مبتلا به اختلالات هویت جنسی اظهار کرد: افراد مبتلا به اختلال هویت جنسی نیاز به حمایت‌های خاص و قوانین خاص دارند به همین دلیل باید رسیدگی به امور آنها به طور فراسازمانی پیگیری شود.

وی ادامه داد: تنها 10 درصد از افراد مبتلا به اختلال هویت جنسی به سمت تغییر جنسیت می‌روند این در حالیست که حدود 90 درصد آنها در مراحل مشاوره تحت درمان قرار گرفته و نیازی به جراحی پیدا نمی‌کنند.

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی ادامه داد: حدود یک سوم این افراد پس از مشاوره کاملا بهبود می‌یابند. یک سوم تغییری در حالشان ایجاد نمی‌شود و یک سوم دیگر نیز شاید وضعیت بدتری پیدا کنند.

نفریه در پایان گفت: سازمان بهزیستی در حال حاضر با چندین مرکز تخصصی و بیمارستان طرف قرارداد است و به این ترتیب بخشی از هزینه‌های درمان این افراد را پرداخت می‌کند.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها ۱۰ درصد مبتلایان به اختلال هویت جنسی تغییر جنسیت می‌دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..