تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشی از پروژه های عمرانی شهرستان ماهنشان بهره برداری و کلنگ زنی شد

فرماندار شهرستان ماهنشان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهره برداری از 16 کیلومتر روکش آسفالت در محل تقاطع شهرک صنعتی انگوران، مدرسه پنج کلاسه روستای خلج و آغاز عملیات اجرایی همزمان 25 خانه بهداشت و پانسیون پزشکان در مناطق روستایی و شهری شهرستان از جمله برنامه های روز ششم دهه فجر بود.
مجتبی نوری اظهارکرد: کلنگ زنی 23 خانه بهداشت، مرکز آموزش بهورز با 100 میلیارد ریال اعتبار و 2 پانسیون پزشکی در ماهنشان و دندی از جمله پروژه های طرح تحول سلامت در شهرستان ماهنشان است.
وی یادآورشد: بهره برداری مدرسه پنج کلاسه روستای خلج با اعتبار هشت میلیارد ریال و 2 پروژه گردشگری با 2 هزار و 500 میلیون ریال اعتبار از دیگر برنامه های روز ششم دهه فجر امسال است.
نوری تاکید کرد: برنامه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مسابقات ورزشی و گردهمایی و جشن انقلاب از دیگر برنامه های دهه فجر است.
7325/3001
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: مینا افشاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشی از پروژه های عمرانی شهرستان ماهنشان بهره برداری و کلنگ زنی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..