تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عروس 8 ساله در اثر فشار شب زفاف جان سپرد

عروس 8 ساله در اثر فشار شب زفاف جان سپرد

عروس 8 ساله در اثر فشار شب زفاف جان سپرد 

دختر 8 ساله در یمن به عقد مرد 40 ساله درآمد و با کمال ناباوری داماد عروس خود را به حجله برد تا شب زفاف را انجام دهد اما ناکام ماند. خانوادۀ یک دختر 8 ساله در اقدامی بی رحمانه او را به عقد یک مرد 40 ساله درآوردند.این روزنامه یمنی افزود: دادماد 40 ساله، دختربچه 8 ساله را به عنوان عروس خود به یکی از هتلهای شهر “حرض” برد.

عروس 8 ساله در اثر فشار شب زفاف جان سپرد

به گزارش پارس ناز بر اساس این گزارش، دختربچه 8 ساله یمنی در همان شب عروسی به دلیل جراحات بسیار جان سپرد.فعالان یمنی در شبکه های اجتماعی خواستار محاکمه و مجازات داماد جنایتکار و خانواده آن دختربچه شدند.شهر حرض از توابع استان حجه نزدیک مرز عربستان قرار دارد.

مطالب مرتبط :

شب زفاف عروس و داماد لخت در میان جمع +عکس

ماجرای جالب شب زفاف یک زوج جوان + تصاویر

معاشقه طولانی عروس خانم در شب زفاف کار را به بیمارستان

حتما باید رابطه جنسی در شب اول عروسی انجام شود؟

اولین رابطه جنسی در شب زفاف همیشه دردناك نیست

نکاتی درباره شب زفاف و اولین رابطه جنسی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عروس 8 ساله در اثر فشار شب زفاف جان سپرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..