تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیام دختران کُد نویس آی‌تی آمریکا علیه ترامپ

قیام دختران کُد نویس آی‌تی آمریکا علیه ترامپ

به گزارش خبرآنلاین، سازمان زیر نظر وی که توانسته به 40 هزار دختر آموزش برنامه‌نویسی کامپیوتر بدهد، اکنون در برابر سیاست‌های مهاجرتی ترامپ قیام کرده و به‌عنوان یک فرد حقوق‌دان علیه رئیس‌جمهور امریکا ایستاده است.

وی در نامه‌ای رسمی از همگان خواست تا همان‌طور که مهاجران از سراسر دنیا به این سرزمین آمده و آمریکا را بنا نهاده‌اند، علیه ترامپ قیام کنند.

والدین ساجانی اهل گجرات هند بودند که از اوگاندا به امریکا آمدند و ریشما را در ایلینوی به دنیا آوردند.

وی به‌عنوان بخشی از جامعه آی تی آمریکا قرار است با مسافرت به ایالت‌های مختلف، علیه ترامپ صحبت کند.

همچنین خانم «ریجاینا دوگن» / Regina Dugan که یک زمانی کاخ سفید را به مقصد گوگل ترک کرد و حالا ساختمان شماره 8 فیس‌بوک را اداره می‌کند، در اقدامی ضد ترامپی اعلام کرد وی و کارمندان فیس‌بوک از انجام پرواز داخلی خودداری می‌کنند و از مردم خواست سوار هواپیما نشوند. روزانه 2 میلیون آمریکایی از هواپیما برای مسافرت استفاده می‌کنند و عدم استفاده از هواپیما برای مسافرت می‌تواند ضرری 5 میلیارد دلاری به خطوط هواپیمایی بزند.

ریشما ساجانی / عکس زیر

ریجاینا دوگن / عکس زیر

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیام دختران کُد نویس آی‌تی آمریکا علیه ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..