تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب نویسنده سرشناس انگلیسی در بازار کتاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشر نی کتاب «جامعه شناسی هنر» نوشته دیوید انگلیس و جان هاگسون را با ترجمه جمال محمدی منتشر کرد.

جامعه شناسی هنر، دانشی دوزيستی متشكل از دو ركن هنر و جامعه‌شناسی است. هنر واژه‌ای با بار ارزشی، از زمره علوم انسانی است كه سرشتی كيفيت گرا دارد.

زيباشناسان و فيلسوفان هنر كوشيده‌اند هنر را از زوايای‌ سه‌گانه هنر، هنرمند و مخاطب بنگرند و با صورتبندی تعاريفی عمدتا ذات شناسانه، پرسش كلی چيستی هنر را پاسخ گويند.

جامعه شناسي علمی كميت‌گراست كه به مطالعه اجتماع و نظام‌های انسانی، روابط افراد با يكديگر و با جامعه، نهادها و ساختارهای اجتماعی می‌پردازد و نيز به موضوع ارتباطات انسانی و چگونگی انتقال و خلق معنی در بستر اجتماع توجهی جدی دارد.

جنبه اخير، در جامعه شناسی هنر حائز اهميت محوری است.

قياس رويكرد علوم انسانی و علوم اجتماعی به هنر، كه فصل مهمی از اين كتاب است، بازگشاينده دريچه وسيعی به روی بحث‌های جاری مطالعات فرهنگی و پژوهش‌های هنری است كه چالش گفتمانی زيباشناسی و جامعه‌شناسی هنر در سر لوحه آن قرار دارد.

کتاب «جامعه شناسی هنر» در 384 صفحه و با قیمت 32 هزار تومان روانه بازار شده است.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب نویسنده سرشناس انگلیسی در بازار کتاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..