تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلنگ زنی بزرگترین شهرک صنعتی کردستان درقروه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،استاندارکردستان در مراسم کلنگ زنی شهرک صنعتی شماره 3 قروه از افزایش ۳۰ درصدی مساحت شهرک های صنعتی استان در طول سه سال اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر یک هزار و 100 هکتار زمین شهرک‌های صنعتی در کردستان موجود است که با کلنگ‌زنی این پروژه این میزان به یک هزار و 364 هکتار افزایش می‌یابد.

عبدالمحمد زاهدی با دعوت از سرمایه گذاران داخل و خارج از استان با توجه به شرایط پربار شهرک روبه ساخت، افزود: سرمایه گذاران از همین لحظه می توانند به طور عملی ورود پیدا کنند و رونق توسعه را نمایان سازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان هم در ادامه این مراسم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز نخست این شهرک گفت: مساحت تعیین شده‌ برای این پروژه 264 هکتار است که در فاز نخست 200 واحد صنعتی در 98 هکتار از این شهرک مستقر می‌شود.

شاهو حاجبی افزود: برای تکمیل زیرساخت‌های این شهرک 100 میلیارد ریال هزینه می‌شود.

وی بیان کرد: قرارگیری در حاشیه بزرگراه سنندج - همدان و فراهم بودن زیر ساخت‌های لازم از جمله مزایای این شهرک است.

حاجبی سرانه فضای صنعتی شهرک‌ها را 7.2 متر مربع اعلام کرد و گفت: با آغاز به کار شهرک شماره 3 قروه و نیز شهرک شماره 2 شهرستان‌های سقز و بیجار این سرانه به 9 متر مربع افزایش می‌یابد.

هم اکنون 30 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که 15 مورد از این تعداد شامل 12 شهرک و سه ناحیه قابل واگذاری است.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلنگ زنی بزرگترین شهرک صنعتی کردستان درقروه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..