تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی منطقه قلعه باشی به مطالبه عمومی مردم تبدیل شده است

ساعت: 09:08 منتشر شده در مورخ: 1395/11/17 شناسه خبر: 1028431

شهردار خلخال گفت: بازگشایی منطقه قلعه باشی به مطالبه عمومی مردم تبدیل شده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، علی علایی شهردار خلخال در جلسه بررسی مشکل منطقه قلعه باشی خلخال که با حضور نماینده مردم خلخال وکوثر در سفر استاندار اردبیل به این شهر برگزار شد گفت:  بازگشایی منطقه قلعه باشی  خلخال به مطالبه عمومی مردم تبدیل شده است.

شهردار خلخال با بیان اینکه همه شهروندان تاکید بر بازگشایی این مسیر دارند اظهار کرد: در سال های گذشته تمامی طرح های مربوط به این فضاها به یک پیمانکار داده شده و متاسفانه با رای شورای عالی این منطقه، قلعه باشی به یک بافت تاریخی تبدیل شده است که اکنون به گفته کارشناسان میراث فرهنگی و بر اثر ادله موجود و مستندات، ساخت وساز در این منطقه ممنوع شده است.

علایی گفت: شهرداری خلخال آماده است در جهت حل این مشکل شهروندان با ارگان های ذیربط همکاری کند.

شهردار خلخال گفت: ما برای کمک به توسعه شهر و حل مشکل بازاریان وکسبه آمادگی کامل داریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی منطقه قلعه باشی به مطالبه عمومی مردم تبدیل شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..