تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عده ای همچنان نفوذ دشمن را باور ندارند

رئیس قوه قضائیه گفت: متاسفانه عده ای هنوز بحث نفوذ دشمن را باور ندارند و درباره آن تشکیک می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، آیت الله صادق آملی لاریجانی در نخستین همایش ملی نظام سلطه و جریان نفوذ که در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما در حال برگزاری است با تبریک ایام دهه فجر، برجسته کردن موضوع نفوذ را بسیار پراهمیت خواند و افزود: ما باید هم خودمان در بحث نفوذ به باور برسیم و هم آنرا در سطوح مختلف مطرح کنیم تا مورد نظر مسئولان، فرهیختگان و جامعه قرار گیرد.

وی گفت: مسئولان در بحث اصل نفوذ تردیدی ندارند و نظام سلطه و کشورهای غربی در صدد این نفوذ هستند و در جاهایی نفوذ هم واقع شده است.

رئیس قوه قضائیه افزود: اینکه دشمنان انقلاب از طریق نفوذ به دنبال این هستند که انقلاب ما را از رسیدن به اهدافش باز بدارند برای ما روشن است اما هنوز عده ای در بحث نفوذ خود را به عدم باور می زنند و تشکیک می کنند که این موضوع توهم است یا واقعیت.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: نظیر این تشکیک را سالها پیش در خصوص شبیخون فرهنگی مطرح می کردند و زمانی که مقام معظم رهبری در خصوص این شبیخون به مسئولان اخطار می دادند و آنها را به شناسایی و مقابله با آن دعوت می کردند عده ای مدعی بودند توهم است و شبیخونی در کار نیست.

رئیس دستگاه قضا افزود: برای ما که از برخی پشت پرده های نفوذ خبر داریم مثل روز روشن است که جریان نفوذ مطرح است و نخستین وظیفه ما باور نفوذ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عده ای همچنان نفوذ دشمن را باور ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..