تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برلیانس ها 3 ستاره شدند

براساس آخرین گزارش شرکت بازرسی و استاندارد ایران برلیانس H300 پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا با یک پله صعود موفق به کسب 3 ستاره کیفی شد.

به گزارش شمانیوز, بهنام خلج - معاون کیفیت پارس خودرو با اعلام این خبرگفت: افزایش تولید محصولات پارس خودرو نه تنها باعث کاهش سطح کیفی محصولات این شرکت نشده است بلکه  کسب سه ستاره کیفی خانواده برلیانس H300  نشان از اهتمام این شرکت در تولید خودرو با سطح کیفی بالا است.
وی تصریح کرد: معاونت کیفیت پارس خودرو با برنامه ریزی و اجرا دقیق و منظم برنامه ها در حوزه های تولید, کیفیت و خدمات پس از فروش در طی 6 ماه, موفق شد سطح کیفی خانواده برلیانس H300 را تا سطح مطلوبی افزایش دهد.
معاون کیفیت پارس خودرو با خاطرنشان کردن این مطلب که ارتقاء سطح کیفی محصولات از مهمترین و اصلی ترین برنامه این شرکت است افزود: اقدامات و برنامه های فراوانی برای افزایش سطح کیفی محصولات، برنامه ریزی شده و امیدواریم با اجرا این برنامه ها بتوانیم بالاترین سطح رضایت مشتریان محصولات پارس خودرو را کسب کنیم.
براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهی به دی ماه سال جاری خانواده برلیانس H300
 پارس خودرو با کسب 3 ستاره کیفی در صدر جدول خودروهای رنج  50 تا 70میلیون تومان قرار گرفته است.

منبع:سایپا نیوز
   
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برلیانس ها 3 ستاره شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..