تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو کمپین پويش"براي زندگي" 

کمپین پويش "براي زندگي" با هدف افزایش سطح سلامتی جامعه با مصرف محصولات پروبیوتیک آغاز شده و علاقه مندان می توانند با ارسال عکس و فیلم برای مشارکت در این پویش شرکت کنند.

به گزارش شمانیوز:کمپین پويش "براي زندگي" با هدف افزایش سطح سلامتی جامعه با مصرف محصولات پروبیوتیک آغاز شده است و این رویداد توسط برنامه دستپخت  و با حمایت شرکت پگاه صورت میپذیرد.
علاقه مندان میتوانند تصاویر و ویدئوهای خود از لحظه خرید این محصولات،مصرف و بعد از آن را برای مشارکت در پویش "برای_زندگی " به شماره 09013379195 ارسال نمایند. در این رویداد به آثار برگزیده جوایزی اهدا می شود.عضو کمپین پويش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو کمپین پويش"براي زندگي" »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..