تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضوابط حقوقی در دستورالعمل‌های استخدامی رعایت نمی‌شود

ضوابط حقوقی در دستورالعمل‌های استخدامی رعایت نمی‌شودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: روز جمعه آزمونی تحت عنوان آزمون استخدامی شهرداری تهران برگزار شد که تعداد زیادی از کارکنان، خود را برای تثبت وضعیت شغلی آماده کرده بودند.

 وی تصریح کرد: اما متاسفانه درست بعد از خروج این افراد از جلسه آزمون، تلگرامی مغایر با دستورالعمل قبلی برایشان ارسال می شود.

آباد با بیان اینکه دستورالعمل ارسالی از لحاظ حقوقی مشکل دارد، گفت: جزئیات دستورالعمل ارسالی از شهرداری به کارکنان، تغییر وضعیت سنواتی آنها بوده است که این پیام کاملا مغایر با دستورالعملی قبلی بررسی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضوابط حقوقی در دستورالعمل‌های استخدامی رعایت نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..