تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهکار جدید روبات بوستون داینامیکس را ببینید

کد خبر: ۴۷۴۴۳۳

۹  بازدید

همانطور که همه می دانیم بوستون داینامیکس یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت گوگل یا به عبارتی آلفابت است. Boston Dynamics با تمرکز بر روی تولید روبات های هوشمند مدتی است در کش و قوس عرضه سهام به شرکت هایی مانند آمازون و تویوتا نیز است.

وب سایت برسام: همانطور که همه می دانیم بوستون داینامیکس یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت گوگل یا به عبارتی آلفابت است. Boston Dynamics با تمرکز بر روی تولید روبات های هوشمند مدتی است در کش و قوس عرضه سهام به شرکت هایی مانند آمازون و تویوتا نیز است. در همین حین روبات بوستون داینامیکس از پر سروصداترین روبات های هوشمند بازار تلقی می شود.

 ویدئوی شاهکار جدید روبات بوستون داینامیکس را ببینید

در خبرهای هفته گذشته اخباری منتشر شد که روبات بوستون داینامیکس قرار است تغییرات و بهینه سازی هایی داشته باشد که کارکرد آنرا بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد. در مدت کوتاهی بعد از این شایعه ویدئویی منتشر شد که در آن روبات بوستون داینامیکس را همراه با چرخ نشان می داد.

همانطور که می توانید در ویدئو نیز مشاهده کنید این اضافه شدن چرخ به این روبات قابلیت ها و توانایی های حرکتی این روبات انسان نما را به صورت خیره کننده ای بالا برده است.

برقراری تعادل با استفاده از قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری به این روبایت امکان انجام حرکاتی شبیه انسان و حیوان داده است. در بخش های پایانی ویدئوی نیز می توانید توانایی پرش از روی مانع را نیز مشاهده کنید.

قابلت چرخش و حفظ تعادل در حالت های زاویه دار و یک پا نیز در این ویدئو خودنمایی می کند. با این اوصاف جهش بسیار بزرگی در این بخش از صنعت روبات رخ داده و باید منتظر خبرهای بعدی، اعلام قیمت، عرضه و توانایی های رسمی این روبات باشیم.

همانطور که می دانید مدتی است شرکت آلفابت در تلاش برای فروش شرکت Boston Dynamics بود و شایعات محکمی در خصوص پیشنهادهای ویژه شرکت تویوتا و آمازون شنیده می شد که البته نتایج نهایی مذاکرات آن هنوز بصورت رسمی منتشر نشده است. با این حال به ظاهر تویوتا مشتری پر و پا قرص این شرکت است.

 

 در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 ویدئوی شاهکار جدید روبات بوستون داینامیکس را ببینید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهکار جدید روبات بوستون داینامیکس را ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..