تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهارمین جشنواره ملی گل و گیاه در شهرستان بابل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، حسین بیژنی شهردار بابل شامگاه شنبه در مراسم بازگشایی چهارمین جشنواره ملی گل و گیاه در مجتمع تفریحی پردیس نوشیروانی بابل اظهار داشت: ایجاد و تقویت روحیه نشاط و همدلی میان خانواده‌ها، ایجاد اشتغال، حمایت از کارآفرینی و ارتقای سطح درآمد فعالان حوزه گل و گیاه از جمله اهداف برگزاری چهارمین جشنواره ملی گل و گیاه در شهرستان بابل است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در راستای معرفی هر چه بهتر مجتمع پردیس بابل در سطح کشور صورت گرفته است افزود: امکانات لازم جهت بهره‌مندی کامل بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به گل و گیاه برای استفاده از امکانات مجتمع پردیس در این جشنواره فراهم شده است.

شهردار بابل خاطرنشان کرد: بیش از 10 غرفه در این جشنواره نحوه صحیح و اصولی پرورش و نگهداری گل و گیاه را به بازدیدکنندگان آموزش می‌دهند.

بیژنی ادامه داد: استقبال خوبی از چهارمین جشنواره ملی گل و گیاه در بابل به عمل آمده که این موضوع نشان دهنده علاقه مردم و خانواده‌ها به فضای سبز است.

وی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز شهرستان بابل گفت: هرس درختان، آفت‌زدایی و ایجاد جداول خاص در اطراف درختان از جمله اقدامات شهرداری بابل در آستانه فرا رسیدن سال جدید است.

شهردار بابل خاطرنشان کرد: برای نخستین بار مقدار زیادی گل و نهال با استفاده از امکانات داخلی و با بهره‌مندی از تجربیات کارکنان شهرداری بابل در سطح شهرستان تولید شده است.

بیژنی با بیان اینکه امسال 4 میلیون قطعه گل نشا فصلی توسط شهرداری بابل تولید شده است افزود: اجرای این طرح بیش از 800 میلیون تومان صرفه‌جویی مالی برای شهرداری بابل به همراه داشته است.

وی از اختصاص یک گلخانه با مساحت یک هزار متر مربع و یک فضای باز به مساحت 7 هزار متر مربع برای تولید گیاهان خوشبو در شهرستان بابل خبر داد و گفت: تمام تلاش ما تامین نیاز گل‌های فضای سبز شهرستان بابل و شهرهای همجوار است.

شهردار بابل افزود: 15 المان شهری جهت استقبال از نوروز 96 در حال ساخت بوده که پس از انمام عملیات ساخت در میادین شهر بابل نصب می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهارمین جشنواره ملی گل و گیاه در شهرستان بابل برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..