تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارلوس کی‌روش اردوی پرسپولیس را به هم ریخت

سرمربی تیم ملی درست یک روز قبل از حساس ترین دیدار فصل پرسپولیس اعلام کرد دیگر پرسپولیسی ها در تیمش جایی نخواهند داشت. اظهاراتی که ساعاتی پیش از دیدار مقابل تراکتور اردوی پرسپولیس را به هم ریخته است.

کارلوس کی روش دیروز در نشست خبری خود اعلام کرد دیگر بازیکنی از پرسپولیس را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد. اما پرسپولیسی ها ۲۴ ساعت قبل از این دیدار تحت تاثیر صحبت های کی روش قرار گرفته اند.

طبق گزارش های موثق ما از اردوی پرسپولیس درست ساعتی پس از صحبت های سرمربی تیم ملی این اظهارات تبدیل به بحث اصلی بازیکنان پرسپولیس در اردوی پیش از دیدار مقابل تراکتور شد.

احتمالا کارلوس کی روش پیش بینی چنین وضعیتی را کرده بود. یکی از ملی پوشان پرسپولیس پس از این اظهارات به حدی در اردوی این تیم عصبانی شده بود که کسی جرات نمی کرد سمتش برود و سعی کند آرامش کند.

یکی دیگر از ملی پوشان با تجربه پرسپولیس هم سعی داشت به دیگر ملی پوشان بقبولاند این وضعیت باقی نمی ماند و در نهایت حل خواهد شد.

صحبت های کارلوس کی روش یک روز پیش از دیدار مقابل تراکتور اردوی پرسپولیس را به هم ریخت تا جایی که همه بازیکنان درباره صحبت های سرمربی تیم ملی صحبت می کردند.

طبیعی است پرسپولیس با حضور ۹ ملی پوش تحت تاثیر این اظهارات قرار بگیرد. برانکو ایوانکوویچ امیدوار است روحیه پایین آمده ملی پوشانش در دیدار امروز مقابل تراکتور به پرسپولیس لطمه وارد نکند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارلوس کی‌روش اردوی پرسپولیس را به هم ریخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..