تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبستان ۱۲ کلاسه مسکن مهر شهر سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، به مناسبت دهه مبارک فجر شامگاه شنبه با حضور امام فرماندار شهرستان سنندج، مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان و مسئولین استان و شهرستان سنندج مدرسه ۱۲ کلاسه مسکن مهر واقع در شهرک بهاران افتتاح و مورد بهره برداری و استفاده دانش آموزان قرار گرفت .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در مراسم افتتاح این پروژه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال در سه طبقه با ۱۲ کلاس درس، نمازخانه و آزمایشگاه با امکانات سیستم هوشمند سازی مجهز احداث شده است.

سید فواد حسینی بیان کرد: تلاش در راستای ارتقای زیرساخت های حوزه آموزش و پرورش در شهرستان سنندج به ویژه جبران نیازهای مسکن مهر یکی از اولویت های اصلی است و انتظار می رود که در سایه اقدامات صورت نیازهای این حوزه رفع شود.

در حاشیه این افتتاحیه از مدیر کل مسکن و شهرسازی استان کردستان که بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان  که ۵ میلیارد ریال در ساخت محوطه سازی و سرویس های بهداشتی هزینه کرده بودند، تقدیر به عمل آمد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبستان ۱۲ کلاسه مسکن مهر شهر سنندج افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..