تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنعانی زادگان برای فصل بعد آماده می‌شود

کد خبر: ۴۷۴۳۶۸

۱۰۹  بازدید

ماجرای پیوستن کنعانی زادگان به تیم استقلال در نوع خود جالب و پر حاشیه بود.

ایران ورزشی: ماجرای پیوستن کنعانی زادگان به تیم استقلال در نوع خود جالب و پر حاشیه بود. مدافعی که در اصل بازیکن پرسپولیس بود و دوران سربازی خود را در تیم ملوان سپری کرد به جای بازگشت به پرسپولیس سر از تیم رقیب در آورد. از همانجا بود که باشگاه پرسپولیس مدعی شد کنعانی زادگان بازیکن پرسپولیس است اما این بازیکن مدعی بود که چیزی از قرار دادش باقی نمانده و او برای پیوستن به استقلال بازیکن آزاد محسوب می‌شود.


در این میان منصوریان هم که تازه سرمربی استقلال شده بود از اینکه توانسته بود مدافع حریف را از چنگش در بیاورد خوشحال بود. کنعانی زادگان بدون شک یکی از جنجالی ترین خریدهای ابتدای فصل استقلال بود اما عمر بازی کردن این مدافع برای آبی‌ها خیلی کوتاه بود و خیلی زود به دلیل پارگی رباط صلیبی جمع استقلالی‌ها را ترک کرد. مصدومیت بهانه خوبی بود تا مسوولان استقلال این بازیکن را از فهرست کنار بگذارند با این وعده که نام او را در نیم فصل دوم به فهرست اضافه کنند اما در نیم فصل دوم هم کنعانی زادگان جایی در فهرست استقلال پیدا نکرد و به این ترتیب یک فصل فوتبالی را از دست داد.این روزها خبری از این مدافع مصدوم نیست و در لا به لای خبرهای جنجالی هیچ جایی برای مدافع مصدوم استقلال وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنعانی زادگان برای فصل بعد آماده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..