تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بعد از برجام تردد به کشورهای اروپایی هم سخت تر شد/ عزتی برای پاسپورت ایرانی اضافه نشد

گروه سیاسی- محمدعلی پور مختار نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه ما هیچ تغییری در کشور بعد از قضیه برجام مشاهده نکردیم، گفت: یکی از وعده های  روحانی به مردم عزت پاسپور ایرانی بود اما در طول سه سال و نیم گذشته ما هیچ تغییر مثبتی مشاهده نکردیم بلکه وضعیت بدتر هم شد.

وی افزود: افرادی که قبلا به راحتی به اروپا تردد داشتند، می گویند در حال حاضر نه تنها عزت پاسپور ایرانی اضافه نشده بلکه تردد ما به اروپا سخت تر هم شده است و در واقع بعد از قضیه برجام ما هیچ رویکرد مثبتی مشاهد نکردیم.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس  شورای اسلامی با اشاره به ممنوعیت ورود ایرانی ها به آمریکا با دستور ترامپ رئیس جمهور آمریکا، گفت:  این اقدام رئیس جمهور آمریکا نمونه هایی از باج خواهی های  آمریکائیها علیه دولت و ملت ایران است.

پورمختار افزود: نتیجه مذاکره با آمریکا این شد که ملت ایران از سفر به آمریکا منع شدند که دولت روحانی باید در این زمینه به ملت پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: ممنوعیت سفر ایرانی ها به آمریکا نمونه دیگری از نقض برجام از سوی آمریکاست چرا که در برجام ذکر شده بود تحریمها از جمله محدودیت سفر مقامات ایرانی به این کشور حذف شود اما در حال حاضر سفر کل ملت ایران به آمریکا منع شده است.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس  شورای اسلامی گفت: برخی می گویند که از ثمرات برجام است که ما در خصوص برخی از موضوعات دیگر با آمریکا در حال صحبت هستیم . این اظهارات آقایان خلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری است و باید پاسخگو باشند چرا که حق ندارند در خصوص مسائل غیر برجام با آمریکا صحبت و مذاکره شود.

پورمختار اضافه کرد: مگر برجام دستاوردی داشته که بخواهند در خصوص مسائل دیگر هم با آمریکا صحبت شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بعد از برجام تردد به کشورهای اروپایی هم سخت تر شد/ عزتی برای پاسپورت ایرانی اضافه نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..