تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببینید/ ساعت رسمی به وقت سردار سلیمانی!

یکشنبه، 17 بهمن 1395 ساعت 06:162017-02-05سياسي

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه وقت "سلیمانی" 1:30 بامداد است.

" این تحلیلگر عرب که اهل عراق می باشد، به خاطر ارادت خاصی که به سردار سلیمانی دارد، به جای آوردن نام ایران، نام سردار سلیمانی را آورد و گفت که ساعت 1:30 بامداد به وقت سردار سلیمانی.

همانطور که وی به خاطر ارادت خاصی که به شیخ قیس خزعلی دبیرکل عصایب اهل حق دارد، از "وقت قیس خزعلی" برای بیان ساعت رسمی عراق استفاده کرده است.

اخیرا هم نجاح محمدعلی کارشناس رسانه های خارجی، در فضای مجازی به ستایش از فرمانده اسطوره ای نیروی قدس سپاه پاسداران پرداخت.

وی با انتشار تصویری از سردار قاسم سلیمانی در توییتر "نوشت: قاسم سلیمانی توانست در عراق جوانانی را تربیت کند که در حال رقم زدن پیروزی های بزرگی در مبارزه با داعش اند.

این سردار ایرانی با اخلاص و شجاعتی که در مأموریت های خود به خرج می دهد، مایه خشم کشورهایی شده که از مواضع ضدصهیونیستی دست کشیده اند.

512
کلید واژه ها: سردار سلیمانی - سلیمانی - سردار - قاسم سلیمانی - سردار قاسم سلیمانی - نیروی قدس سپاه - مبارزه با داعش - سپاه پاسداران - ساعت - عراق - فضای مجازی - قاسم - تحلیلگر - کارشناس - مبارزه - توییتر - تصویری - ایرانی - گزارش - مجازی - تربیت - ستایش - رسانه - داعش - سپاه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببینید/ ساعت رسمی به وقت سردار سلیمانی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..