تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم ناچیز ايران در صنعت اسپا

ايران كمترين سهم را از صنعت اسپا داراست/حضور توانمند در نمايشكاههاي بين المللي مي تواند اين امر را افزايش دهد

وي بيان كرد: اكنون تعريف دقيقی در مورد اسپا نه در ايران و حتی در جهان وجود ندارد. در صورتيكه اسپا قبل از تمدن بشر با استفاده از آب‌های مقوی و جلبک‌ها برای سلامتی بدن استفاده شده است و به آب درمانی به عنوان پايه اساسي اسپا مي توان اشاره كرد.درسال ٢٠١٠ در امريكا ١٥٠ ميليون نفر با استفاده از اسپا نزديك به ١٣ ميليون دلار درامد زايي ايجاد كرد.

.

وي بيان كرد:در اذهان مردم اينگونه است كه اسپا خدمات لوكسی را ارايه مي دهد ولي ما تلاش كرديم اين خدمات رابه گونه اي ارايه دهيم تا تمامي مردم بتوانند از خدمات آن استفاده كرده وسلامت جامعه نيز تامين شود.

وي بيان كرد: اسپا يك نوع صنعت است،كشورهای مالزی، تركيه، تايلند، سنگاپور ،اندونزی، آمريكا به شدت از اين صنعت برای جذب گردشگری استفاده می‌كنند.ما بايد تلاش كنيم با توجه به جوانان خلاق و توانمندی كه در اختيار داريم از دنيا عقب نمانيم، بنابر اين اميدواريم در اينده شاهد اتفاقات خيلي خوب در مورد صنعت اسپا باشيم.

وي اظهار كرد:هنوز دانش كافي در ايران در مورد اسپا وجود ندارد ،حتي دانشگاهها هم اطلاعات دقيقي در اين زمينه ندارند ،بنابر اين حضور در نمايشگاهها و ايجاد سمينارها مي توانيم اين صنعت رامعرفي كنيم

وي افزود: ما اكنون در نمايشگاه‌ها بين المللی سازمان ميراث فرهنگی، صنايع دستي، گردشگری كشور مي‌يابيم تا بر اين امر صحه بگذاريم و آن‌را به صورت ملموس به همگان معرفی كنيم ما با حضور هرچه با قدرت و توانمندتر در نمايشگاه می‌توانيم آن‌را هرچه بهتر معرفی كنيم .

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم ناچیز ايران در صنعت اسپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..