تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل وزوز گوش چیست؟

به گزارش افکارنیوز،

نوشین محمد حسینی کارشناس ارشد کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی دارو گفت: تجویز و مصرف منطقی دارو به معنای آن است که برای یک بیمار داروی مناسب بر اساس وضعیت بالینی فرد با دوز مناسب و در طول مدت مناسب تجویز شود.

وی تصریح کرد: در برخی موارد استفاده نامناسب از دارو و عدم رعایت مقدار دوز آن می‌تواند موجب ایجاد وزوز گوش شود.

وی افزود: داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی مانند آسپرین و ژلوفن جزو این داروها هستند.

محمد حسینی همچنین مهم‌ترین دلیل تجویز و مصرف خارج از منطق دارو را در کشور، فرهنگ نادرست  مصرف دارو عنوان کرد و گفت: برخی چالش‌های این حوزه را فرهنگ بیماران در مراجعات مکرر پزشکان، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های متعدد و اعتقاد به خود درمانی قشری زیادی از مردم ذکر کرد که بطور مستقیم یا غیر مستقیم بر افزایش مصرف دارو و تجویز غیر منطقی ان تاثیر گذار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل وزوز گوش چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..