تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عناصر داعش ۱۷ زن عراقی را در کرکوک ربودند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه، «حسن الصوفی» یکی از فرماندهان حشد شعبی در منطقه «الحویجه» استان کرکوک از اقدام گروه تروریستی داعش در ربودن ۱۷ زن به دلیل فرار از مناطق تحت سیطره این گروه در جنوب غربی کرکوک خبر داد.

الصوفی اظهار داشت که عناصر داعش شامگاه شنبه ۱۷ زن از اهالی بخش «الزاب» شهرستان الحویجه واقع در ۵۵ کیلومتری جنوب غربی کرکوک را ربودند. وی همچنین افزود که عناصر داعش زنان ربوده شده را به مرکز شهرستان الحویجه منتقل کردند.

بر اساس این گزارش، زنان مذکور به بهانه ترک سرزمین خلافت و همکاری با اهالی به منظور فرار شهروندان از مناطق تحت سیطره گروه تروریستی داعش به سمت کرکوک و صلاح الدین ربوده شدند.

این زنان هنگام فرار به سمت شهرستان الشرقاط ربوده شدند.

گفتنی است که شهرستان الحویجه واقع در جنوب غربی کرکوک (۲۵۰ کیلومتری شمال بغداد) و بخش های الرشاد، الریاض، العباسی و الزاب همچنان تحت سیطره گروه تروریستی داعش قرار دارند. داعش از ماه ژوئن ۲۰۱۴ این مناطق را اشغال کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عناصر داعش ۱۷ زن عراقی را در کرکوک ربودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..