تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: حکم صادره درباره لغو ممنوعیت مهاجرتی «تصمیمی خطرناک» است

به گزارش خبرگزاری مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حکم یک قاضی فدرال علیه ممنوعیت مهاجرتی وضع شده در خصوص اتباع هفت کشور مسلمان در پیامی توئیتری نوشت: «کشور ما به جایی رسیده است که یک قاضی می تواند ممنوعیت مسافرتی صادره از سوی وزارت امنیت داخلی را لغو نماید و هرکسی،‌ حتی با نیات شوم، به آمریکا وارد شود!».

وی در پیامی دیگر مدعی شد که «به دلیل لغو این ممنوعیت توسط یک قاضی، ممکن است شمار زیادی از مردمان بد و خطرناک به داخل آمریکا سرازیر شوند. یک تصمیم خطرناک».

گفتنی است که «جیمز رابرت» یکی از قضات فدرال در شهر «سیاتل» ایالت واشنگتن آمریکا طی حکمی، سیاست مهاجرتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور را که ورود اتباع هفت کشور مسلمان به خاک آمریکا را برای یک بازه زمانی ۹۰ روزه ممنوع می ساخت، لغو نمود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: حکم صادره درباره لغو ممنوعیت مهاجرتی «تصمیمی خطرناک» است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..