تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش روسیه به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

واکنش روسیه به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

خبرگزاری ایتارتاس از مسکو گزارش داد: کنستانتین کاساچوف رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه روز شنبه در اظهارنظری در خصوص تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، به خبرنگاران گفت تهدیدهای دولت جدید آمریکا علیه ایران موجب نگرانی فزاینده است زیرا این تهدیدها از موافقتنامه های چند جانبه در خصوص برنامه هسته ای ایران فراتر می رود.

کاساچوف گفت: «تهدیدهای دولت جدید آمریکا نگران کننده است».

وی افزود: «فارغ از ماهیت این ادعاها، هر گونه نگرانی باید به آن چارچوب چند جانبه آورده شود که در گذشته به موافقتنامه های مشترک در خصوص برنامه هسته ای ایران منجر شده بود».

این نماینده ارشد خاطر نشان کرد: «نقض کردن این موافقتنامه ها، غیر سازنده، خطرناک و بنابراین غیر قابل پذیرش است».

آمریکا روز جمعه فهرست تحریم های خود را علیه ایران گسترش داد و 13 فرد و 12 شرکت و موسسه دیگر را در آن فهرست قرار داد.

5252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش روسیه به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..