تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسعود کیمیایی: قاتل اهلی برای نترس هاست

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، «کیمیایی» بامداد یکشنبه در نشست رسانه ای فیلم سینمایی قاتل اهلی که با حضور گسترده خبرنگاران و حاشیه های فراوان برگزار شد، اظهارکرد: این فیلم اثری سخت بود که دو سال درگیر آن بودم.
وی افزود: این فیلم بعد از دو سال تمام می شود اما آنچه باید بگوید برای مخاطبان باقی خواهد ماند.
کیمیایی گفت: زمان این فیلم ١٠٩ دقیقه است اما در جشنواره ١٠٤ دقیقه نمایش داده شد که این ٥ دقیقه باید به فیلم اضافه شود.
این کارگردان پیشکسوت خاطرنشان کرد: این فیلم به قول قدیمی ها به یک کیسه کشی نیاز دارد تا در سینماها اکران شود.
کیمیایی درباره حضور پسرش در فیلم نیز توضیح داد: این حجم بی اخلاقی به «پولاد» را متوجه نمی شوم؛ او نقش طنز هم بازی کرده اما هر وقت می خواهند او را بزنند، می گویند پسر کیمیایی است و این رفتار درست نیست.
کیمیایی در ادامه به حضور «سعید راد» در نشست خبری هم اشاره کرد و گفت: چند وقتی است که با سعید راد درگیری دارم اما اکنون که اینجاست، روی او را می بوسم .
در ادامه این نشست، «پگاه آهنگرانی» بازیگر این فیلم نیز گفت: افتخار می کنم که در کنار کیمیایی هستم؛ اینکه در این فیلم بازی کردم چیز عجیبی نیست. پیشنهاد بازی در فیلم استاد کیمیایی آن قدر وسوسه برانگیز است که به چیزی فکر نکردم.
«پولاد کیمیایی» دیگر بازیگر این فیلم نیز افزود: سال هاست که از سینمای کیمیایی یاد گرفته ام و دوست داشتم این جشنواره همانطور که اسمش جشن است در کنار هم چیز یاد بگیریم.
در ادامه این نشست «منصور لشکری قوچانی» تهیه کننده این فیلم نیز ادامه داد: فیلم قاتل اهلی تدوین دوباره خواهد شد که طرح این موضوع با واکنش مسعود کیمیایی مواجه شد و وی در این باره گفت که اصلاح و تدوین دوباره در حیطه اختیارات شما نیست.
اما قوچانی در ادامه با انتقاد از خبرنگاران گفت: خواهش می کنم به حاشیه ها دامن نزنید، اختلاف ها باید حل شود و ما حتما در فضایی بهتر با استاد کیمیایی این موضوع را حل خواهیم کرد.
در ادامه کیمیایی گفت: لشکری قوچانی کارش تبلیغات است و تا جایی از فیلم نیز کنار ما بود اما در ادامه نتوانست به من انتقاد کند و به پولاد کیمیایی انتقاد کرد.
پولاد کیمیایی نیز در ادامه افزود: به خاطر تداخل این فیلم با «گشت ارشاد ٢» من قصد بازی در آن را نداشتم اما خود لشکری قوچانی از من درخواست کرد که در کنار پدر باشم.
وی ادامه داد: قوچانی فکر می کرد، من می خواهم قهرمان داستان شوم در حالی که من بچه نیستم که دنبال قهرمان بازی باشم.
این بازیگر سینما تاکید کرد: حرمت ها باید حفظ شود، کیمیایی ٥٠ سال در سینما کار کرده و نباید کار او وسط فیلم برداری قطع شود.
در ادامه نشست لشکری قوچانی در پاسخ به سخنان پولاد کیمیایی گفت: در یک فضایی خارج از این جا حتما درباره این اختلافات سخن خواهم گفت. من تهیه کننده بخش خصوصی هستم و اگر فیلم من فروش نداشته باشد از سینما حذف خواهم شد. بنابراین باید نکاتی را مدنظر داشته باشم که بعدا دنبال خواهم کرد.
در ادامه این نشست «فریدون جیرانی» کارگردان سینما درباره این اختلاف نظر گفت: مولف فیلم، کارگردان است و اوست که تصمیم می گیرد که فیلم چه شود.
وی افزود: از نامه «پرویز پرستویی» نیز بسیار متاسفم و با «جواد طوسی» منتقد سینما نیز در این باره صحبت کردم.
شبد**٩٢٤٦*1953*9122*خبرنگار:علیرضا مرادی**انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسعود کیمیایی: قاتل اهلی برای نترس هاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..