تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیرترین جراح دنیا که هنوز کار می کند +تصاویر

ساعت 24- اگر فکر می کنید که افزایش سن جلوی شما را می گیرد و سرعتتان را کم می کند پس مشخص است که هیچوقت خانم آلا، جراح شهر ریازان را ندیده اید.

اگر فکر می کنید که افزایش سن جلوی شما را می گیرد و سرعتتان را کم می کند پس مشخص است که هیچوقت «Alla Illyinichna Levushkina» را ندیده اید. خانم آلا جراح شهر ریازان در نزدیکی مسکو است و باوجود اینکه حدود 90 سال سن دارد، بله درست شنیدید، هنوز هم روزی 4 عمل جراحی انجام می دهد.

آلای 89 ساله که با برادرزاده معلول  هشت گربه اش زندگی و از آن ها مراقبت می کند، 67 سال است که به حرفه جراحی مشغول است و اگرچه تاکنون بیش از 10000 عمل جراحی انجام داده به هیج وجه قصد کم کردن کارش را ندارد. او در پاسخ به این سوال که آیا قصد بازنشستگی ندارد، می گوید: «پزشک بودن تنها یک حرفه نیست، بلکه یک سبک زندگی است. اگر من کارکردن را متوقف کنم، چه کسی جراحی کند؟» او پیرترین جراح جهان است که هنوز کار می کند اما راز عمر طولانی او چیست؟ به گفته خودش «من هیچ رازی برای عمر طولانی ندارم، همه چیز می خورم، زیاد می خندم و زیاد گریه می کنم.»

برترین ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیرترین جراح دنیا که هنوز کار می کند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..