تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم رویایی تاریخ نبردهای پرسپولیس و تراکتور از نگاه مهاجم این دو تیم

به نظر شما بهترین ترکیب تاریخ تراکتور سازی کدام تیم بود؟ بهترین ترکیب تاریخ پرسپولیس مقابل این تیم چطور؟

به گزارش کاپ، علی باغمیشه مهاجم سالهای نه چندان دور این دو تیم، ترکیب رویایی تراکتور طی دهه های اخیر را نفرات زیر می داند:

مرحوم علیرضا نیکمهر، جواد شالچی، حسین حسندخت، کاظم محمودی، احد شیخ لاری، کریم باقری، اکبر ذوالمجیدیان، ناصر فرشباف، رسول خطیبی، حسین خطیبی و علی باغمیشه .

باغمیشه که پس از حضور در تراکتورسازی در پرسپولیس هم بازی کرد، تیم رویایی پرسپولیس را از نفراتی برگزیده که قدیمی هایش همچون محمد پنجعلی و حمید درخشان در جام تخت جمشید بازی می کردند و نفراتی چون رضاییان و مسلمان در تیم کنونی آن حضور دارند.

احمدرضا عابدزاده، محمد پنجعلی، یحیی گل محمدی، مجتبی محرمی، رامین رضاییان، کریم باقری، محسن مسلمان، رضا شاهرودی، حمید درخشان، علی دایی و فرشاد پیوس

از نکات جالب ترکیب باغمیشه حضور کریم باقری در هر دو ترکیب است. تقابل کریم باقری مقابل کریم باقری در میانه میدان قطعا جذاب است؛ یکی باقری جوان دوران حضور در تراکتور و دیگری آقا کریم باتجربه روزهای بازی در پرسپولیس


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم رویایی تاریخ نبردهای پرسپولیس و تراکتور از نگاه مهاجم این دو تیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..