تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باران کوثری: حامد بهداد در فیلم «سد معبر» برای بازی من انرژی بسیاری گذاشت

به گزارش بامداد یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، کوثری در هفتمین شب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «سد معبر» به کارگردانی «محسن قرایی» افزود: من در سکانس حساسی از این فیلم استرس داشتم که آیا تماشاگر می تواند آن را بپذیرد یا خیر؛ که خوشبختانه این سکانس خوب، حاصل تلاش تک تک عوامل فیلم است.
فیلم سد معبر یک ملودارم اجتماعی در فضای شهری است و داستان در سطح شهر تهران و در مکان‌های داخلی روایت می شود.
محسن قرایی کارگردان این فیلم نیز گفت: ایده مبحث سد معبر و دستفروشان سال 93 برایم ایجاد شد و اواسط سال 94 نیز تدوین فیلمنامه به پایان رسید.
حامد بهداد، باران کوثری، محسن کیایی، نادر فلاح و نگار عابدی از جمله بازیگران این فیلم هستند.
کارگردان این فیلم در پاسخ به پرسشی درباره اینکه بیشتر فیلم های جشنواره امسال مربوط به فضای پایین شهر است، گفت: امسال فیلم ها تنوع خوبی داشت و شامل فیلم های تاریخ معاصر، فضای بالای شهر و پایین شهر بود.
قرایی درباره حضور نیافتن حامد بهداد در نشست خبری فیلم گفت که وی خارج از ایران است و بسیار دوست داشته که اینجا باشد.
وی در پاسخ به پرسشی درباره بازی چندین باره حامد بهداد و باران کوثری مقابل هم و اینکه آیا از تکراری بودن آن نگران نبودید؟ گفت: برای انتخاب بازیگر باید دید چه نقشی برای او مناسب است، نقش باران کوثری و حامد بهداد در این فیلم متفاوت از نقش های قبلی آنهاست.
وی به ترکیب های تکراری بازیگر نیز اشاره کرد و گفت: در فیلم «فروشنده» هم شاهد ترکیب بازیگر تکراری بودیم اما فیلم موفق بود.
بهمن کامیار تهیه کننده فیلم نیز درباره موضوع آن و برخورد ماموران شهرداری با دستفروشان توضیح داد: دست فروش، کسی است که مانع نظم عمومی و کسب است و وظیفه مامور سد معبر، نیز ایجاد نظم است.
تهیه کننده فیلم «سد معبر» اضافه کرد: ما در این فیلم نه طرف شهرداری و نه دستفروش را گرفتیم.
وی درباره کسب مجوز از شهرداری برای ساخت فیلم سد معبر گفت: البته این فیلم به نفع شهرداری است چرا که در مقام دفاع از شهرداری و سد معبر است.
محسن کیایی از دیگر بازیگران فیلم هم گفت: باعث افتخارم است که در کنار بازیگرانی همچون حامد بهداد بازی کردم، تلاشم این بود به اندازه فرصتی که در فیلم داشتم، کار خود را به بهترین نحو انجام دهم.
مرتضی هدایی مدیر فیلمبرداری «سد معبر» نیز توضیح داد: ما بارها در طول هفته به بازار سید اسماعیل می رفتیم، ترسناک ترین سکانس فیلم آنجا و در آن شلوغی بود.
وی ادامه داد: ما در مورد این سکانس ،بارها روی کاغذ نوشتیم که چه کار باید انجام دهیم و سعی کردیم به بهترین شکل هماهنگی های آن انجام شود.
حجت اشتری طراح صحنه این فیلم نیز گفت: ما حتی شب ها به بازار سید اسماعیل می رفتیم تا ببینیم دستفروشان چه می کنند.
علیرضا کمالی نژاد دیگر بازیگر فیلم اظهارکرد: معتقدم، مدت زمان برخی نقش ها در فیلم مهم نیست؛ اینکه شب آسوده سر بر بالین بگذاریم، مهم است. من در فیلم سدمعبر آنچه در جامعه دیدم را ایفا کردم، کسانی (دستفروشان) که با سیلی صورت خود را سرخ می کنند، اما دستشان در جیب کسی نیست.
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ۹ تا ۲۱ بهمن ماه جاری در تهران و استان های ‌کشور در حال برگزاری است.
شبد**9012**1953*9122*خبرنگار:زهرا امیری**انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باران کوثری: حامد بهداد در فیلم «سد معبر» برای بازی من انرژی بسیاری گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..