تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با داور دربی، قبل از شهرآورد به صورت زنده گفتگو کنید

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ تیم ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد تا هر هفته با دعوت از ورزشکاران مطرح و ستاره های دوست داشتنی فوتبال، شرایطی را برای سئوال و جواب شما مخاطبان بصورت گفتگوی زنده ترتیب دهد.
 
شما می توانید شماره تلفن خود را در بخش نظرات کاربران برای ما ارسال کنید تا پس از حضور ستاره مورد نظر با شما تماس بگیریم و بدون واسطه با وی گفتگو کنید.بر همین اساس قرار شد تا یکشنبه هفته جاری (17 بهمن ماه) علیرضا فغانی، داور بین المللی کشورمان در باشگاه خبرنگاران جوان حضور یابد و با علاقه مندان خود به صورت زنده گفت و گو کند.

بیوگرافی فغانی:

علیرضا فغانی در خانواده‌ای فوتبالی و ورزشی بزرگ شده و پدر او محمد فغانی هم داور فوتبال بوده است.

فغانی به عنوان بازیکن در تیم نوجوانان بانک ملی حضور داشته و سابقهٔ حضور در تیم‌های شهاب خودرو، اتکا و نیروی زمینی را دارد.

او سابقهٔ بازی در لیگ دسته دوم فوتبال ایران را نیز به عنوان بازیکن دارد اما در نهایت داوری در فوتبال را به حضور در فوتبال به‌عنوان بازیکن ترجیح داد.

از برخی قضاوت‌های مهم او می‌توان به دیدار رده‌بندی جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۳، دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴ و دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ اشاره کرد.

با داور دربی قبل از شهرآورد به صورت زنده گفتگو کنید

همچنین فيفا قضاوت دیدار فینال دوازدهمین دوره جام باشگاه‌های فوتبال جهان میان ریوپلاته آرژانتین و بارسلونا اسپانیا را نيز بر عهده او گذاشت.

فغانی داور فینال فوتبال المپیک ۲۰۱۶ بود و دیدار تیم های برزیل و آلمان را سوت زد.

با داور دربی قبل از شهرآورد به صورت زنده گفتگو کنید
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با داور دربی، قبل از شهرآورد به صورت زنده گفتگو کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..