تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نیلگون مینا»؛ ترکیب شعر و دکلمه‌ای زنانه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آلبوم موسیقی «نیلگون مینا» با دکلمه میناسادات امیرآفتابی و آهنگسازی کمال صداقت، شنبه 16 بهمن منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

آلبوم «نیلگون مینا» شامل پنج قطعه به نام‌های «سفر»، «طنین»، «من خدایی دارم همه را می‌بخشد»، «دیوار» و «سروش» از اشعار میناسادات امیرآفتابی است كه توسط خود او  دکلمه شده است. کمال صداقت آهنگسازی و تنظیم قطعات را بر عهده داشته است و محمدرضا مشیری نواختن تار و سه‌تار را.

میناسادات امیرآفتابی درباره چرایی انتخاب این اشعار توضیح داد: «سعی کردم اشعاری را انتخاب کنم که فضایی عاشقانه و احساسی داشته باشند. به عنوان مثال شعر «من خدایی دارم همه را می‌بخشد» حسی عاشقانه و وحدت بين انسان‌ها را به مخاطب منتقل می‌کند.»

او همچنین گفت: «دوست دارم دکلمه کردن را چه به ‌صورت آلبوم و چه به‌صورت اجراهای زنده ادامه دهم.»

آلبوم «نیلگون مینا» توسط موسسه فرهنگی هنری آوای ماندگار صداقت تهیه‌ و توسط شرکت پخش نشر گستر امروز منتشر شده است.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نیلگون مینا»؛ ترکیب شعر و دکلمه‌ای زنانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..