تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی 3 خط اتوبوسرانی منطقه ای و فرامنطقه ای در منطقه 22

یکشنبه، 17 بهمن 1395 ساعت 00:232017-02-04اجتماعي

فسایی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 22 از راه اندازی یک خط فرامنطقه ای و دو خط محلی به خطوط اتوبوسرانی منطقه با هدف تقویت و افزایش سطح کیفی و کمی خدمت رسانی به شهروندان، - کاهش مشکلات ترافیکی و تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهردار آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، فسایی با اعلام این خبر گفت: خط جدید اتوبوسرانی از دانشگاه علوم انتظامی - پایانه جنت آباد ده دستگاه و خط دانشگاه علوم انتظامی - مترو استادیوم آزادی ده دستگاه و خط دریاچه شهدای خلیج فارس - مترو وردآورد پنج دستگاه اتوبوس ازدوشنبه یازدهم بهمن ماه به خطوط اتوبوسرانی منطقه اضافه و به صورت پیمایشی شروع به کار نمود .

وی ادامه داد: به همین منظور 25 دستگاه اتوبوس برای جبران کمبود اتوبوس و کاهش زمان انتظار مسافران به سیستم اتوبوسرانی منطقه تزریق شده است که با تزریق این تعداد اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی منطقه زمان انتظار مسافران در ایستگاه ها به حد استاندارد رسیده است.

خط دانشگاه علوم انتظامی - پایانه جنت آباد با 15 ایستگاه در مسیر رفت و 12 ایستگاه در زمان برگشت طراحی شده که هر 15 دقیقه اتوبوس ها به سمت مقصد حرکت می کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 22 افزود : منطقه 22 تنها منطقه ای بوده که توانسته مجوز راه اندازی خطوط جدید را اخذ نماید و استقبال شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی نقش به سزایی در کاهش ترافیک شهری و آلودگی هوا خواهد داشت
کلید واژه ها: منطقه - اتوبوس - دانشگاه علوم انتظامی - حمل و نقل - حمل و نقل عمومی - ترافیک - دانشگاه - دریاچه شهدای خلیج فارس - جنت آباد - مسافران - استادیوم آزادی - شهردار - علوم - کاهش - انتظار - ترافیک شهری - روابط عمومی - معاون - تزریق - آلودگی هوا - استاندارد - خلیج فارس - استادیوم - جدید - مترو - حمل ونقل - شهرداری - آلودگی - ناوگان - آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی 3 خط اتوبوسرانی منطقه ای و فرامنطقه ای در منطقه 22»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..