تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت مدال‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با گوشی‌های هوشمند بازیافتی

ساخت مدال‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با گوشی‌های هوشمند بازیافتی

به گزارش خبرآنلاین، قرار است از روی مواد باارزش بازیافت شده از روی گوشی‌های هوشمند 2 تن طلا، نقره، برنز برای ساخت 5 هزار مدال طلای المپیک ساخته شود.

مقامات ژاپنی از مردم کشور خود خواسته‌اند تا گوشی‌ها و ابزارهای الکترونیکی به در نخور خود را به چرخه تعریف‌شده برای این کار ارسال کنند. کمیته المپیک تارگت تجاری خود را روی 8 تن فلز قرار داده تا از روی آن 2 تن فلز باارزش برای ساخت مدال بسازد.

این پروژه باهدف ترویج تفکر سبز و حفظ محیط‌زیست توسعه‌یافته و از آوریل شروع خواهد شد و برای جمع اوری گوشی‌های مستعمل جعبه‌های مخصوص در ادارات و مکان‌های عمومی نصب خواهد شد.

«کوجی موروفوشی» در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت این پروژه اجازه می‌دهد تا مردم ژاپن در یک کار مبتنی بر ایده خوب و انسانی مشارکت فعال داشته باشند.

این حرکت از سوی مدال‌آوران المپیک در سراسر جهان از جمله اشتون ایتون دونده آمریکایی و رکورددار دهگانه و هفتگانه با استقبال مواجه شده است.

مدال های المپیک ریو / عکس زیر

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت مدال‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با گوشی‌های هوشمند بازیافتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..