تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه به خاطر بیرون بودن دست از پنجره +تصاویر

جریمه به خاطر بیرون بودن دست از پنجره +تصاویر

این راننده در برنامه‌ای گفته است که در هنگام رانندگی دست او از پنجره بیرون بوده است و پلیس خودروی او را نگه داشت و خود او فکر می‌کرد که این فقط یک تست تنفس به صورت تصادفی باشد اما پلیسی که او را نگه داشته بود، برگه جریمه‌ای به مبلغ 155 دلار به دست او داد.

دلیلی که برای جریمه شدن این راننده در برگه جریمه او نوشته شده بود، بیرون بودن دست او از پنجره خودرو و دست تکان دادن برای رانندگان دیگر بود که همین مسئله باعث عصبانیت شدید راننده شده بود.

جریمه به خاطر بیرون بودن دست از پنجره +تصاویر

بر اساس قانون رانندگی استرالیا، هیچ عضوی از بدن راننده نباید از پنجره بیرون باشد مگر اینکه قصد علامت دادن به رانندگان دیگر را داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه به خاطر بیرون بودن دست از پنجره +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..