تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مافیا»‌بازی در باران

فرهنگ > تئاتر - نمایش «مافیا» در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «مافیا» به نویسندگی و کارگردانی افروز فروزند در تماشاخانه خصوصی باران روی صحنه رفته است.

«مافیا» روایتگر داستان هفت دوست در یک مهمانی خداحافظی است که با یکدیگر مافیا بازی می‌کنند و به تدریج لایه‌هایی از زندگی گذشته و حال آن‌ها باز می‌شود.

نگار عابدی، حمیدرضا فلاحی، علی تاجمیر، میثاق زارع، غزاله نظر، اِروین گالستیان و تنی آواکیان در این اثر بازی می‌کنند. بابک قهرمانی (تهیه‌کننده)، منوچهر شجاع (طراح صحنه)، پژمان عبدی (دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مدیر تولید)، زهرا آقاپور (منشی صحنه)، حمیدرضا صفوی‌برنا (مدیر صحنه)، حمیدرضا جدیدی (دستیار صحنه)، هادی بادپا (دستیار طراح صحنه)، وحید یعقوبیان (تبلیغات، طراح پوستر و بروشور)، مهرانگیز قهرمانی و غزل نهانی (امور رسانه) دیگر عوامل اجرایی این اثر هستند.

نمایش «مافیا» از 15 بهمن تا شش اسفند هر شب ساعت 21 در تئاتر باران واقع در خیابان فلسطین، پایین‌تر از خیابان انقلاب، پلاک 292 روی صحنه می‌رود.‌

57242 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مافیا»‌بازی در باران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..