تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناکامی متجاوزان سعودی در بازپس‌گیری پایگاه الفریضه از ارتش یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، ارتش سعودی امروز 7 بار تلاش کرد که پایگاه نظامی الفریضه در جیزان را که به دست ارتش و کمیته‌های مردمی یمن افتاده بود باز پس بگیرد.

یک منبع نظامی تاکید کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تمام این 7 حمله مزدوران عربستان و نظامیان سعودی به منظور بازپس‌گیری پایگاه الفریضه را دفع و ده‌ها تن از آن‌ها را به هلاکت رساندند.

این منبع گفت که مزدوران در تمام این حملات از حمایت جنگنده‌ها و بالگردهای آپاچی ائتلاف متجاوز سعودی برخوردار بودند.

روز جمعه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ضمن تسلط بر پایگاه نظامی الفریضه در جیزان، شماری از نظامیان سعودی را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند. همچنین در این عملیات، 6 خودروی نظامی متعلق به نظامیان سعودی منهدم شد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز همچنین مراکز تجمع نظامیان سعودی در شبکه المصفق و دو پایگاه التپة الحمراء و البیت الأبیض در جیزان را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

شمار قربانیان حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به قایق‌های ماهی‌گیران یمنی در جزیره طرفه در الحدیده، به 5 شهید و 6 زخمی رسید. همچنین 13 تن از ماهی‌گیران مفقود شده‌اند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناکامی متجاوزان سعودی در بازپس‌گیری پایگاه الفریضه از ارتش یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..