تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عارف: جای خالی آیت الله در مجمع احساس شد

ساعت 24- محمدرضا عارف در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز در اولین جلسه مجمع تشخیص مصحلت نظام حقیقتا جای خالی آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصحلت نظام احساس شد.

محمدرضا عارف امروز- شنبه- در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز اولین جلسه مجمع تشخیص مصحلت نظام بعد از ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد که حقیقتا جای خالی آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصحلت احساس می شد.

در ادامه مطلب رئیس فراکسیون امید مجلس آمده است: به نظرم همه اعضای محترم مجمع حتی کسانی که شاید با آیت الله هاشمی رفسنجانی اختلاف دیدگاهی داشتند خلاء وجودی ایشان را احساس کردند.


وی در ادامه عنوان کرد: نقش آیت الله هاشمی به عنوان محوریت وفاق و همدلی در این نهاد مهم مشورتی باید ادامه پیدا کند.


عارف در ادامه مطلب خود بیان داشت: در تمام مدتی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام با آقای هاشمی همکاری می‌کردم، هیچگاه ندیدم ایشان بخواهد از جایگاه ریاستی خود برای برتری یک دیدگاه سیاسی استفاده کند؛ چرا که مجمع تشخیص مصلحت نظام جایگاهی برای دخالت دادن گرایشات سیاسی نیست و تاکنون نیز اینگونه بود و امیدوارم با همین خط و مشی ادامه پیدا کند.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عارف: جای خالی آیت الله در مجمع احساس شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..