تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش بیش از چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در رباط کریم +‌ گزارش

با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم کالاهای قاچاق در معابر ورودی این شهرستان کشف و توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت : این کالاها  شامل مواد خوراکی مانند چای / قهوه / نسکافه و برنج  است  که در چند کامیون و یک تریلر جاسازی شده بودند .

سردار محسن خانچرلی ارزش این کالاها را بیش از چهار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پنج نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه در ده ماه گذشته کالاهای قاچاق به ارزش پانصد و پنجاه میلیارد ریال در شهرستانهای غرب استان تهران کشف شده است گفت: در این مدت هفتاد و چهار درصد در دستگیری متهمان / پنجاه و پنج درصد در توقیف خودروهای حامل کالاهای قاچاق و پنجاه و یک درصد در پرونده های تشکیل شده در خصوص قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته ایم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش بیش از چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در رباط کریم +‌ گزارش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..